Bine ai venit prieten drag! Aseaza-te confortabil si lasa-ti sufletul sa vibreze.....esti ACASA!

luni, 30 aprilie 2012

Impresii... post workshop "hrana vie"

Nu as vrea sa fiu subiectiv, de aceea voi lasa cuvantul participantilor la workshopul de hrana vie sa isi spuna parerile, si voi integra aceste pareri cu imagini.
Pe masura ce voi avea feed-back le voi adauga aici, cu semnatura. 


"Multumesc pentru acest Seminar grozav, prezentat de d-na Mihaela Gheorghita, in care am avut foarte multe de invatat; la acest seminar m-am intalnit cu oameni deosebiti, deschisi la nou si dornici de a invata; invatand permanent si corectand din mers ceea ce am facut eventual gresit, vom progresa in cunoasterea regulilor vietii, in intelegerea acesteia si progresul va fi pe toate planurile vietii personale; la acest seminar am invatat si ca putem foarte usor depasi 100 de ani, ceea ce personal am de gand sa fac.
M-a impresionat faptul ca "daca un mic medicament are un asa de mare efect, ce efect va avea asupra noastra hrana si apa pe care le consumam zilnic de ordinul kilogramelor ?" - am citat spusele d-nei Mihaela Gheorghita.
Margareta Spinescu

"Sunt una dintre participantele la acest workshop. Pentru mine, prezentarea a fost o experienta foarte interesanta si agreabila. In urma acestei expuneri am toate motivatiile pentru a schimba unele obiceiuri din viata mea. Am fost surprinsa sa constat ca prepararea acestor produse este chiar usoara si rapida, ca mancarea este gustoasa si satioasa.
Multumesc organizatorilor locali si doamnei Mihaela Gheorghita pentru calitatea prestatiei si prietenia, deschiderea aratata.
Valentina"


"...de fapt eu trebuia sa fiu cea care iti spune din toata inima MULTUMESC pentru acest curs.
Eu am venit la acest curs cu lectiile invatate, cumparasem si citisem cartea doamnei Gheorghita, dar dincolo de acest aspect  am cautat contactul pe viu cu oamenii pasionati ca si mine de acest mod de viata in care eu cred cu toata sinceritatea.
Asadar, ma bucur din tot sufletul ca in orasul meu exista o comunitate ( si nu putin numeroasa) preocupata de hrana vie si metode cat mai naturale de a ne mentine sanatatea.
Desigur ca pe viitor ar fi bine sa ne intalnim, sa organizam schimburi de informatii si de ce nu chiar de preparate( potluck), asa cum am vazut ca si alte comunitati procedeaza.
Tot sambata am avut ocazia sa ma intalnesc "face to face" cu una dintre prietenele mele virtuale pe facebook ( doamna prof. Margareta Spinescu ) si pot spune ca dincolo de calculator, realitatea traita sambata a fost mult mai placuta decat cea virtuala.  

 Silvia Malcea "














Despre sistemul Adam & Eva ai auzit? Nu inca? Uite aici  

Si ca sa ramanem in tema, ....bonus......un video. Oare cine este invitata? 



Niciun comentariu: